METAMORFOZĂ

  • Metamorfoză


    Reflecţii:
    Universul este misterios,
    ţesut
    cu Înălţimi şi Abisuri.
    Ai putea ucide
    o viaţă
    folosind cuvintele nepotrivite.

    Magia Cuvântului:
    „La început a fost Cuvântul
    Şi Cuvântul era la Dumnezeu,
    Şi Dumnezeu era Cuvântul”!

    Omule,
    Nu ignora forţa Cuvântului,
    Universul este misterios,
    Pe când viaţa este fragilă!
    Ai putea ucide
    Folosind cu nesăbuinţă Cuvântul.
    Cuvintele sunt magii,
    Mistere
    Prin care poţi Crea sau Ucide –
    În aceeaşi măsură.
    Şi, pentru că vieţile noastre
    Sunt atât de fragile,
    Fii prudent,
    Atent,
    Pios,
    Evlavios
    În folosirea Cuvântului
    Dăruit doar nouă
    De Creator!

    Renaşterea:
    Mă rog
    Să mă nasc pe mine
    În mine însămi
    Şi
    Să cresc
    Sfâşiind carnea
    Ce mă sugrumă.

    Naşterea Sinelui seamănă cu
    Naşterea Cuvântului
    Din Tăcerea divină,
    Şi a Luminii
    Din Marele Întuneric.

    Am cunoscut Durerea…
    Greaua Zămislire
    Din Naşterea de Sine
    Mi-a adus cunoaşterea
    Şi bucuria de a simţi Viaţa.

    Căderi şi Victorii
    Mi-au marcat Calea,
    Îngerii însă
    Mi-au fost călăuze.
    Am trecut
    Din etapă în etapă
    Şi am urcat
    Treaptă cu treaptă
    Spre Dumnezeu…

    Este povestea mea, dar poate fi şi povestea ta… :) :) :)




« 1 2 3 4 5

Lasă un răspuns

