Fluture de noapte

Fluture de noapte
(Dedicată prietenei mele de suflet, Adina Maria Neghirla)

Luna-plina-noapte-Stele_950
Extenuată de căldura de peste zi, mă întind alene în pat, apoi îmi aşez capul pe cele trei perne, pe care dorm de obicei, şi privesc pe geamul luminat. E o noapte cu lună plină, o lună fantastică ce-mi trezeşte fiori.
Într-o astfel de noapte, eşti predispus la visare, iar sufletul poate accesa uşor alte dimensiuni. Discul de lumină al lunii se strecoară printre coroanele înalte ale arborilor japonezi din curtea vecinului. Fereastra mea este orientată spre Est, iar luna, se pare, că lunecă spre mine…parcă ar fi o balerină, ce execută un dans lent pe patinoarul cerului. Uneori, pare un ochi uriaş de lumină, ce mă priveşte printre ramurile încărcate de flori exotice.

Când depăşeşte vârfurile arborilor, arătându-mi-se în toată splendoarea sa, ochiul mă hipnotizează şi intru într-un fel de transă…Camera dispare, la fel şi patul, iar eu plutesc…sunt imponderabilă. Mă cuprinde o uşoară ameţeală şi…parcă mă scufund într-un bazin uriaş cu sake. O băutură lăptoasă şi parfumată, la fel de preţioasă precum nectarul zeilor…
Din străfundurile fiinţei, aud o voce:Mă înec! Sunt beată! Mă înec!!
Sake-ul se transformă într-o uriaşă floare albă, strălucitoare şi cu un parfum ameţitor…Luminiţile de la streaşina casei mă atrag ca un magnet. Devin fluture. Fluture de noapte…cu zeci de ochi strălucitori de jur împrejurul trupului, care mă dezleagă de greutatea pământească.
Acum, un singur lucru este important:să mă bucur de vraja lunii şi să zbor printre stele…
Este 31 iulie, ultima zi a lui Cuptor. Sunt fluture de noapte, iar noaptea este plină de magie şi farmec…

2ibp0ygFLUTURE DE NOAPTE

reflexions  021  full_moon-between-trees1 Luna-plina  NALBĂ ALBĂ

Lasă un răspuns

