MIRACOLUL NATURII

zâna-lăcrămioară
Din miracolul Infinitului
Mi-am hrănit spiritul însetat.
Lacrimi de rouă au curs
În pocalul florii de crin, parfumat.

Fiecare răsărit de curcubeu
A ascultat dorul inimii mele,
Arzând de negrăită iubire,
Scăldat profund, în nemurire.

Lacrima cerului, cristal mângâietor,
Sufletul meu l-a atins, izbăvitor.
Florile ofilite au reînviat,
În grădina sufletului înnrourat.

Din trupul curcubeului,
Cules-am fiorul dorului
Şi cristale de rouă fine,
Să împletesc cunună pentru tine.
Floarea Cărbune

1Shining-glitter-stars-lovely-divider35101733510199dyn007_original_91_131_gif_58690_ef0b210230e738459fab13c2318ff643ggzrg9f3image003

4 răspunsuri la „MIRACOLUL NATURII

  1. „Din trupul curcubeului,
    Cules-am fiorul dorului
    Şi cristale de rouă fine,
    Să împletesc cunună pentru tine.”Minunat! Weekend placut!Orice comentariu ar strica farmecul poeziei…

Lasă un răspuns

