Narura, Iubirea divină…

el, ea


  • Revelaţie


    Până în ziua
    În care am înflorit,
    Născându-mă pe acest pământ
    Spiritul meu rătăcea
    La-ntâmplare printre Galaxii.
    Tu mi-ai ales copacul
    Pe ramura căruia
    În Primăvara toamnei
    Am înflorit.
    Spre bucuria mea,
    Mi-ai dăruit nemărginirea albastră,
    Şi, deşi atât de fragilă,
    Floarea gingaşă de măr
    S-a preschimbat în trunchi…
    Floarea Cărbune






    P.S. Primele 3 picturi, de sub versuri, aparţin pictoriţei Vali Irina Ciobanu.

  • Vis


    Eram pe un câmp de maci,
    Şi visam că părăsesc această lume…
    Ca un şoim spre cer mă avântam,
    Şi dincolo de lună, voiam să zbor,
    Spre lumile celeste, şi spre hotarul lor.

    Purtând cu el credinţa şi iubirea,
    Sufletul se scaldă-n diafan văzduh,
    Despică nesfârşirea cuprins de bucurie
    Deasupra, peste mări, peste valuri sparte,
    Şi peste nori, şi curcubeu, şi mai deaparte.

    O noapte-ntreagă-am colindat
    Galaxiile, în lung şi-n lat…
    În zori, când m-am trezit, stupoare,
    Venise toamna…”coana mare”…
    Cu poala plină cu nuci şi amărui migdale.
    FRUMOS CÂNTĂ PIANUL…
    http://ro.netlog.com/go/widget/videoID=ro-2968014




  • Narura, Iubirea divină…


    Natura e o carte uriaşă
    Pictată de Creator cu gândul,
    Şi templu e, cu vii statui
    Ce-i reprezintă felurite chipuri…

    Tu eşti al Domnului copil,
    Cu suflet pur, şi inima fierbinte,
    Privindu-te, dumnezeirea mă pătrunde,
    Şi prin iubire-mi dă hrană, viaţă, nemurire…

    În ochii tăi albaştri ca seninul
    Zăresc Divinitatea care ne conferă
    Doar prin iubire propria-I natură…
    Şi doar aşa… descopăr ce e adânc în fire!
    Floarea Cărbune

Lasă un răspuns

