Vizitatorii stelari

vizitatori stelari
Motto :
Apusul zâmbeşte şi ne-nconjoară,
Stele căzătoare se aud trecând.
Pe vremea când eram copil, împreună cu sora mea, Georgeta, obişnuiam să dormim pe prispa casei , unde mama ne amenaja „culcuşul”. Întindea o cergă moale ca o saltea, iar noi ne aşezam la poveşti cu ochii la cerul spuzit cu stele. Priveam cu uimire dâra lăsată de câte o stea căzătoare. În cele din urmă, adormeam învăluite în parfumul celor trei trandafiri ce creşteau în faţa casei, la trei paşi de prispă. Port şi acum în suflet aceşti trandafiri, aproape sălbatici, sădiţi de bunicul meu: unul alb, altul roşu, iar celălalt galben. Seară de seară, până adormeam, număram stelele căzătoare, luându-ne la întrecere cine numără mai multe?
Într-o zi, curioasă, l-am întrebat pe bunicul meu ce e cu acele stele căzătoare?! Mi-a spus ceea ce i-a spus şi lui, bunicul său: „că atunci când cade o stea, un suflet urcă la Cer … ” Fiind destul de mică nu înţelegeam ce înseamnă urcuşul la Cer. El mi-a explicat că un om moare, iar sufletul acestuia urcă la Cer pe dâra lăsată de steaua căzătoare. M-a mâhnit mult răspunsul şi, mult timp, după aceea, am fost preocupată de acel răspuns. De unul care să nu fie atât de trist…
Seară de seară, stăteam la pândă, pentru a urmări mersul stelelor. Într-o noapte, când pleoapele mi se închideau a somn, am zărit o stea care a căzut chiar în grădina noastră. Tiptil, ca să n-o trezesc pe sora mea, am coborât de pe prispă şi, desculţă prin iarba scăldată-n rouă, am alergat înfiorată în grădină. Cu atenţie şi oarece teamă, am privit în toate ungherele grădinii, dar n-am zărit nici urmă de stea. Somnoroasă cum eram, era cât pe ce să adorm în grădina învăluită de parfumurile suave ale reginei nopţii şi de cele, intense şi îmbătătoare, ale caprifoiului. Oare să se fi ascuns steaua printre ramurile ei sau printre florile atât de parfumate ale reginei nopţii?! Oricum, nu am găsit-o.
De atunci, urmărind crugul cerului, mai vedeam câte o stea care cădea, lăsând în urma sa o dâră luminoasă ce semăna cu o scară ce urca la ceruri. Între timp, crescusem şi am considerat că pe scara de lumină coboară entităţi stelare ce vin să ne viziteze Planeta. Uneori, „ stelarii” se lăsau văzuţi de către pământeni, alteori se făceau nevăzuţi.
Zborul în Cosmos, călătoriile pe Lună, pe Marte sau pe alte planete nu mai sunt utopii, iar pământenii acceptă explicaţia cu privire la „stelarii” ce ne vizitează Planeta, atât de dragă nouă. Gaia sau Terra trece prin multe transformări, noi înşine suntem supuşi metamorfozei, pentru că altfel nu se poate supravieţui în Noile Energii şi pe Noul Pământ. Noi, oamenii, trebuie să depunem efortul de a ne acorda vibraţiile la Noile Energii ale 5D ( Dimensiunea a-V-a), şi asta se poate obţine numai cu Iubire şi Lumină!
E timpul să devenim mai buni, mai toleranţi, empatici şi mai plini de compasiune faţă de tot ceea ce ne înconjoară.

FLORI SUB LUNĂ
Flora
(Floarea Cărbune)

2 răspunsuri la „Vizitatorii stelari

  1. Și eu obișnuiam, în copilărie, să dorm în zilele de vară,sub cerul înstelat, pe un pat improvizat. Îmi plăcea atât de mult să privesc stelele, să urmăresc traiectoria vreuneia căzătoare și somnul era atât de odihnitor în aerul curat și în liniștea nopții întreruptă doar de țârâitul greierilor! Să ai o seară plăcută cu gândul la acele nopți!

  2. Mi-e dor de tine draga floare,
    Nascuta-n prag de sarbatoare,
    Mi-e dor de cerul plin de stele
    De joc descult, de cant de iele…

    Mi-e dor sa-ti citesc scrierile, descrierile si poeziile draga mea Perla de la malul marii~.

    Cu aleasa pretuire,

    Simina Silvia Scladan

Lasă un răspuns

