ZIUA FEMEII…


Când mi-am lipit tâmpla de sufletul lumii am tresărit auzind muzica culorilor, aşteptând venirea Primăverii. Privesc crengile înmugurite dantelându-le cu dorul meu de viaţă. Ca prin minune, mugurii se transformă în frunze şi flori. Simt adierea zefirului ce poartă pe aripile sale parfumurile suave ale blândei zâne, Primăvara.
Niciodată mângâierea primăverii nu mi s-a părut mai dulce şi mai caldă ca în aceste zile de martie. Mi-s ochii verzi precum iarba de când Primăvara mi i-a risipit pe cărări, în iarba deasă dar şi în coroanele copacilor. Aştept de mult venirea berzelor, căutând cu înfrigurare urma zborului lor pe bolta cerească. Prin geamul întredeschis, pătrund miresmele primăverii…
În văpaia lunii, un arbore bătrân înfloreşte şi el… Printre frunze şi flori mă salută:
„Bună dimineaţa, femeie! E ziua ta! Este 8 martie! Deschide-ţi fereastra inimii şi lasă drum liber primăverii învăluită în miresmele florilor, primele raze de soare să-ţi alinte privirile, iar vântul, uşor de martie, să-ţi aducă mirosul proaspăt al zambilelor şi un zâmbet pe buze. Parfumul florilor de primăvară, roua dimineţilor calde, adierea vântului blând al celui mai frumos anotimp, toate acestea să-şi găsească locul în sufletul tău.…Lasă Primăvara să-ţi păşească-n suflet, las-o să-ţi cuprindă obrajii şi să-ţi învăluie inima, dansează cu ea în lumina soarelui şi las-o să-ţi inunde sufletul cu zâmbete şi iubire. Natura s-a-mpodobit pentru tine…ghiocei, violete, lăcrămioare, mâţişori de salcie… un manunchi de sentimente frumoase şi o mulţime de imbratisari… special pentru tine din partea celor dragi. Viaţa să-ţi fie mai senină decât azuriul cerului, floare a primăverii.Tu, floare între flori, delicată şi gingaşă precum zeiţele din Olimp…”
Pentru că sunt femeie iar „ziua noastră” se apropie cu repeziciune, doresc a felicita toate femeiele lumii, inclusiv pe mama mea. Ziua de 8 Martie este dedicată, în primul rând, mamelor. Femeia-mamă e cea care crează micracolul vieţii pe Pământ. Slăvită fii, femeie!
Să fiţi iubite dragi nestemate ale lumii, voi mame, surori, prietene, logodnice pentru că… voi daţi sens vieţii! La mulţi ani… de 8 Martie! [love] [inlove] [love]
Floarea Cărbune



[b]SĂ FIŢI ADORATE![/b]

Lasă un răspuns

