Adâncul albastru al ochilor tăi

Inima mea, pasăre călătoare,
Şi-a găsit pacea
În albastrul ochilor tăi.
În ochii tăi
Văd limpezimea zorilor,
Ochii tăi sunt leagănul stelelor.
Inima mea
Se pierde în adâncul albastru
Al ochilor tăi fascinanţi.
Lasă-mă să mă scald
În nemărginirea lor.
Zâmbetul tău-rază de soare
Îmi iluminează sufletul
Aducându-mi pacea, liniştea, iubirea.

Îmi place
Felul cum mă priveşti,
Îmi place
Sărutul tău cald.
Îmi place
Cum îmi mângâi trupul,
Ca pe-o vioară
Ale cărei strune scot sunete
Numai de inima ta, auzite.
Cuvintele tale
Sunt licăriri de lumină,
Îmi place să fim împreună.
Dragostea mea e un ocean,
Cu cât te scufunzi în el,
Cu atât mai adânc devine.
Inima mea, pasăre călătoare,
Îşi trăieşte clipele
De visare, fericire şi iubire…
Floarea Cărbune

Sau…

Inima mea, pasăre călătoare
Şi-a găsit pacea
În limpezimea albastra a ochilor tăi.
Zorii stelelor mele
Se pierd în adâncul
ochilor tăi fascinanţi.
Lasă-mă să mă scald
În nemărginirea lor.
Zâmbetul tău-rază de soare
Îmi iluminează sufletul
Aducându-mi pacea, liniştea, iubirea.

Îmi place
Sărutul privirii tale
Cum îmi mângâie trupul,
Ca pe-o vioară
Ale cărei strune scot sunete
Numai de inima ta, auzite.
Cuvintele tale
Sunt licăriri de lumină,
Îmi place să fim împreună.
Dragostea mea e un ocean,
Cu cât te scufunzi în el,
Cu atât mai adânc devine.
Inima mea, pasăre călătoare,
Îşi trăieşte clipele
De visare, fericire şi iubire…

 

2 răspunsuri la „Adâncul albastru al ochilor tăi

  1. Comentariu publicat de Horaţiu Puşcă pe Februarie 3, 2010 la 4:53pm
    pentru exprimarea artistică
    deosebită a acestui poem, unde,
    încântat de lecturarea lui,
    am remarcat:

    ” În ochii tăi
    Văd limpezimea zorilor,
    Ochii tăi sunt limpezimea stelelor.”

    ” Zâmbetul tău-rază de soare
    Îmi iluminează sufletul
    Aducându-mi pacea, liniştea, iubirea.”

    ” Inima mea, pasăre călătoare,
    Îşi trăieşte clipele
    De visare, fericire şi iubire…”

    cu admiraţie pentru ceea ce faci,
    cu prietenie,
    horaţiu

Lasă un răspuns

