JAPONIA-o enigmă

Motto:

“Cea mai frumoasă floare e floarea de cireş, cel mai bun om e samuraiul”                                                       (Proverb japonez)

Cristina, fiica mea, a creat “puntea” între cele două tărâmuri, România şi Japonia. Tot ea a înlesnit călătoriile mele şi ale fraţilor ei de care depărtarea o
leagă şi mai puternic,  Cristina şi-a
adus familia pe tărâmul de basm, numit Japonia. De aici se deduce că, uneori,
basmele sunt adevărate iar visele se împlinesc când îţi doreşti ceva cu
întreaga ta fiinţă… În numele meu şi al fraţilor ei, “Carbonarii
investitori”, îi mulţumesc din adâncul sufletului! Pe Dimi, îl strâng la piept
cu dragoste şi dor, iar în faţa ginerelui meu, Shinya Inoguchi, mă plec în stil
japonez, spunându-i:

-Domo Arigatou, Shinya!

-E super ok!

-Kampai!

Pentru zilele în care ai fost
gândul meu zâmbitor,
raza mea de soare

pe un cer plin de nori,
îţi mulţumesc călduros,
îngerul meu protector!
Pentru toate zilele în care

m-am putut baza pe tine,
îţi mulţumesc din inimă!

Fiinţă de lumină-fiică a mea,

Criss
Fie-ţi viaţa uşoară!                        

Lasă un răspuns

