THE MISTER OF JAPAN

 

//dl6.glitter-graphics.net/pub/103/103056k8t81idhor.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

  

    Prima cunostina cu Japonia o faci inca din avion,respectiv aeroportul francez,Charles de Gaulle-Paris.
Am zburat cu Air France -Boeing747-400,un avion urias si super-dotat,cu aparatura electronica moderna…Pe dosul scaunului din fata ta este un monitor unde poti vedea filme,asculta muzica,poti juca tot felul de jocuri,in timpul zborului.Habar n-aveam de toate astea…In plus ,poti urmari zborul avionului,viteza lui,,temperatura de afara,localitatile deasupra carora zbori,de fapt continente.
De fapt,am zburat si cu un avion-JAL-777-300-JAPANESE AIRLINES- ,ultramodern,nou introdus pe liniile aeriene:Paris-Narita;Narita-Paris. De fiecare data cand urc in avionul acesta (am facut 3 calatorii) ma podidesc lacrimile.Am emotii f.mari,ma bucur ca dzeu imi face astfel de favoruri.Lucruri la care n-as fi visat,niciodata..
Odata emotiile potolite,te uiti in jurul tau.Acest avion face o cursa intre Paris si Tokyo.Japonezii calatoresc mult,mai ales in perioada de vacanta.
De la Bucuresti la Paris am calatorit tot cu Air France dar diferenta de comportare a personalului, pe aceasta ruta, fata de celalta,Paris-Tokyo, este vizibila.Poate, si pt. ca timpul de zbor este mai scurt:3 ore.
Ma refer la modul cum esti servit,cata atentie ti se acorda.. Pe ruta Paris-Tokyo,zborul este de 12 ore consecutiv.Pe aceasta ruta ti se serveste deja , mancare japoneza.Face parte din prima cunostinta cu Japonia.Japonezii folosesc BETISOARELE.

 

//www.emblibrary.com/EL/product_images/U1050.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

 

Pe parcurusul celor 12 ore ai la dispozitie tot felul de sucuri,bauturi,inclusiv sampanie si whisky,sandvishuri diferite.
Numele meu in japoneza este HANA adica Floare(a).

Dupa 12 ore de zbor ajungi in aeroportul japonez -NARITA.


..dupa ce cobori din avion mergi la vama pt. trecerea “dincolo”.Cat astepti la rand pt formalitati se face control la bagaje. Controlul este riguros,se folosesc caini antrenati …La a 2-a calatorie,dec.2006,aveam carnati,toba si alte specialitati romanesti pe care i le duceam unei cunostinte romance de acolo-Mary pt cine stie povestea.Mi-a fost asa teama ca se vor arunca asupra carnatilor:))))
In avion completezi un formular unde ti se pun cateva intrebari.La vama predai acest formular,raspunzi la cateva intrebari si….gata.Aeroportul NARITA e un vis.Nici francezii n-au asa ceva…E o poezie florala.In 2006 era o explozie de orhidee(sa nu uitam ca era iarna,una din iernile grele din japan).De data aceasta era o simfonie in mai multe culori cu specii de flori diferite.Predominau irisii.
Cand ,deja, ai pasit pe pamantul Japoniei,exceptand vama,simti nevoia unei pauze ca sa-ti tragi sufletul.Esti deja pe alt taram!Trebuie sa-ti ridici vibratiile ,sa fii acceptat de spiritul locului…Diferenta e ca de la CEr la Pamant.Si,nu exagerez.In primul rand personalul.E f.amabil.Ca sa ne refacem fortele pt.”saltul” cuantic (ca tot se vehiculeaza expresia asta) ne-am oprit la un bar unde …ni s-au oferit servetele reci(am uitat cum li se spune).Mici prosopele ,de un alb imaculat , din bumbac,umede si reci…Cu ele te stergi pe fata,pe maini…Te inviorezi,intr-un cuvant!Li se spune,”hoshiburi”.Cafeaua este f.buna.Ai lapte si zahar la dispozitie,poti folosi cat vrei..Intra in pretul cafelei.
Drumul,de la aeroport pana in orasul Asakusa dureaza cateva ore.Masina care ne transporta spre orasul-tinta,Asakusa,a fost trecuta printr-un filtru de politisti amabili….dar rigurosi.
Doamne,ce autostrada!Copaci infloriti de o parte si de alta:leandri de toate culorile si alti pomi pe care nu i-am identificat…Am plecat la ora 22,30(15. si am ajuns la ora 12,00(16.08)-diferenta fiind de 7 ore.
Va urma(hana)…..
P.S.-ceva hazliu dar care,pe mine m-a enervat.Ei, bine,daca la japonezi am “trecut” fara probleme,francezilor le-am parut suspecta si m-au controlat la ducere dar si la venire.No comment!

Floarea Cărbune/Călătoare în Țara Soarelui Răsare

Un răspuns la „THE MISTER OF JAPAN

Lasă un răspuns

